Saturday, November 21, 2009

jamuan bosan nk mati

jamuan tahun ni memang bosan nk mati.ntah pape ntah.sakai je.pagi pagi datang kelas tgk mcm tak ada jamuan langsung.kelas lain semua dah susun meja dah buat preparation tp kelas aku je mcm hari biasa.aku dgn farris yg tgh lari dr solat hajat pun kemas la kelas susun sana susun sini.dah susun meja taktau nk buat apa.so tunggu la mknn sampai.tp mknn sampai dalam 10 lebih memang lebam nk tggu sbb jam baru pukul 9.okay lahh lepak2 tiop2 belon pasang walkman kuat2 sampai asmawati marah jerit 2 lompat2 guling2 sampai mknn sampai.dah susun mknn semua cikgu semua datang.haha.paling tak tahan aku ngan farris jd mc.haha dah lah tk ready pape tetiba kena jd mc.emm tibai je lahh ayat.lepas tuh makan lah nasi beriyani zafs caterer.haha.boleh tahan lahh.lepas tuh main tukar tukar hadiah.aku kena bg hadiah dkt peah tp dia tak dtg.aku pula dpt jam dr farhanah.haha thnks cak;p.haha.lepas tukar hadiah sepatutnya ada games tp tk jadi sbb aku ngan farris tgh amik movie kat kelas laen.haha.kira kitorang ni orang penting la

No comments:

Post a Comment